Geroji patirtis

Mokytojos Editos Girijotienės darbo patirtis ,,GILIUKŲ LABORATORIJA“.


,,Ąžuoliuko” mokytojos Ilona Sruogienė ir Reda Trofimenko 2021 m.sausio – vasario mėn. dalyvavo respublikiniame eko projekte edukacinė-kūrybinėje STEAM veikloje ,,Išmanieji statiniai”.


Direktoriaus pavaduotojos Angelės Račkauskienės pranešimas, skaitytas Pedagogų tarybos posėdyje 2021-02-23. Pranešimas>>>


Mokytojos Jurgitos Šiaulienės  pranešimas  ,,Mano šalelė Lietuva“ idėjų mugėje ,,STEAM žiemą” .

2021-01-25

Anotacija. Iš antrinių žaliavų gaminome medžius, pilies detales, ant mašinų užklijavome pirmąsias vaikų vardų raideles, iškirpome iš balto lapo Lietuvos trafaretą. Ant jo keliauja ,,sniegas“, medžiai, miško žvėreliai.  Miestas, kuriame gyvenu – Gargždai, miestas į, kurį šiandien turime nukeliauti – Vilnius. Gargžduose vaikai statė iš kaladėlių miestą, žaidė žaidimą ,,Transportas“ (suklijavo žemės, oro, vandens transporto priemones). Nusprendėme keliauti žemės transportu – automobiliais. Kad kelionė neprailgtų, skaičiavome mašinėles , žaidėme su miško gyvūnais, prisiminėme jų pavadinimus. Atlikome du eksperimentus  ,,pilies“ sąvokos įtvirtinimui. Atvykę i Vilnių iš paruoštų ritinėlių statė pilį, papuošė Lietuvos trispalve. Iš kamštelių bei konstruktoriaus detalių dėliojo vėliavą. Lietuvos gimtadienį šventėme atlikdami bandymus, eksperimentus. Pranešimas>>>


Priešmokyklinio ugdymo mokytojos Ilonos Sruogienės pranešimas ,, STEAMuko pramogėlės“ idėjų mugėje ,,Tyrinėk, pažink, atrask!”

2020-12-15

Anotacija.  STEAMuko pramogėlių tikslas – įtvirtinti ir pagilinti, dviejų temų (,,Statybose“, ,,Vandens paslaptys“) žinias pramogaujant.  Savaitės temos ,,Statybose“  naujas sąvokas apie namo detales  ir statybininko profesiją ugdytiniai pakartojo keliaudami su mašinėlėmis po įvairius Lietuvos miestus. Skirtinguose miestuose vaikų laukė įvairios užduotėlės: skaityti ir dėlioti žodžius iš akmenukų, degtukų, juos konstruoti iš mini konstruktorių detalių; atlikti matematinius veiksmus,  norint atkoduoti namų duris, o kodą kūrybiškai papuošti; statyti namus iš įvairių dydžių kaladžių, šiaudelių. Iš antrinių žaliavų ir kitų priemonių ugdytiniai kūrė Gargždų miesto maketą. Pagamintuose moduliuose atgijo pagrindiniai miesto objektai: gatvės, mašinos, namai, žaidimų aikštelė, stadionas ir kt.

Ugdytiniai, gilindami žinias apie vandenį, atliko su juo įvairius eksperimentus, bandymus, tyrinėjimus. Patyrė daug džiugių emocijų, plukdydami savo lankstytus popierinius laivelius vandeniu (vaikiškame baseine), gaudydami su meškere jame žuvį. Atlikdami diagramą, nustatė, pagautos žuvies ilgiausią pavadinimą. Kuo skiriasi žuvų rūšys viena nuo kitos, kuo jos minta, kokiuose vandenyse gyvena ir kt., sužinojo išklausę ir apžiūrėję įgarsintas skaidres ekrane. Pranešimas>>>


,,Ąžuoliuko” mokytoja Jurgita Šaulienė dalyvavo respublikiniame  virtualioje darbų parodoje ,,Keturi metų laikai STEAM proceso veiklose ugdant ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus.